fredag 26 april 2013

Vårens sommarklänning

Precis när våren har kommit så börjar jag känna sommarlängtan! Nej då, riktigt så illa är det inte. Jag njuter i fulla drag av att trädens knoppar nu är sprängfyllda av gröna blad som bara vill ut, och av sopmaskinernas envisa grussopande som gör att cykeln formligen svischar fram till jobbet. Men vissa saker behöver planeras och ibland måste man vara ute i god tid. Då måste man ligga en säsong före.

Det är inte så att jag tänker sommar hela dagarna, för det är helt enkelt för orimligt med tanke på regnskurar och 8 grader, men en klänning till sommarens fester måste inhandlas så i just den specifika frågan tänker jag sommar. Efter en hel del letande så dök äntligen den perfekta klänningen upp - denna blommiga snygging från Zara! I ett paket på väg hem till mig just nu.


 


Inga kommentarer: