onsdag 6 oktober 2010

Borta!

Den fina påfågelsplanschen har kommit bort! Resan ända bortifrån USA gick tydligen bra, jag fick en lapp av brevbäraren att paketet var för stort för att stoppa i brevlådan och att jag kunde hämta ut det på en bensinmack i närheten. Glad i hågen gick jag dit och den lilla människan bakom disken hittar inte mitt paket!!! Vad sjutton gör man? Hon sa själv att det borde vara där för har jag fått en lapp så har det kommit dit till dem, men sen då? De skulle leta lite till och sen höra av sig. Det får de banne mig göra. Eller personligen åka över till USA och hämta hem en ny affisch. Det är väl rimligt?

Nu blir jag genast tveksam till mina andra tilltänkta Etsy-köp, som den här fina handduken till exempel...




... eller det här tyget som skulle få bli en fin kudde till gästrummet.


Inga kommentarer: