tisdag 25 januari 2011

Vår, var är du?

Sitter i soffan under en filt och längtar på allvar till våren. Jag brukar ta det här med årstider med ro. Jag gillar dem var och en för sig; alla har sin charm. Vintern kan vara härlig med vit snö, solklara dagar, varm choklad och så vidare, men alltså nu har jag lessnat totalt på allt det vita, kalla utomhus och vill bara att det ska bort och att jag äntligen ska få hänga in täckjackan i garderoben!

Jag kollar in fina, skira sommarklänningar, vita sneakers och trädgårdsmöbler - snälla nån! Kan kanske bero på att jag inte känner mig helt nöjd med var jag befinner mig i (arbets-)livet just nu. Jag vill ju ägna mig åt inredning, pyssel och blommor! Något jag inte alls har ork eller lust till nu på kvällarna...

Skulle kolla lite efter vårblommor på nätet (för innan alla dessa sommarklänningar kan användas kommer det ju en välsignad vår) och googlade "vita pärlhyacinter". Där bland alla bilder dök det upp en som kändes väldigt bekant: min bild! Så man finns där ute i rymden ändå :-)

6 kommentarer:

Anonym sa...


Thanks For Sharing Great Article Admin Please Check Our Article Also And Give me review
Paraphrasing Tool

McAfee Activate

WhatsApp DP

WhatsApp on PC

Unknown sa...

whatsapp plus 2018

iwhatsapp sa...

whatsapp plus 2018


gb whatsapp 2018


gb whatsapp themes

Asia Food sa...

naked

cyberflix

cyberflix tv

vaishali sa...

And I must tell you that personally I like Google AdSense than any other affiliate programs.
LIC Helpline

John smith sa...

Thanks for sharing great article please checkout my article on Next Programming