fredag 13 maj 2011

Ostylad styling

Det här med homestyling är ett kärt ämne för mig, som jag gärna diskuterar, än hellre ägnar mig åt rent praktiskt i och för sig. Min bestämda åsikt är att vitt, vitt, vitt och helt opersonligt är grymt tråkigt och att murrigt, murrigt, murrigt och tjugo stökiga bokhyllor inte är bra på något sätt. Det ska vara stylat men på ett personligt och varmt sätt. Senaste trenden är att skapa en liten berättelse kring lägenheten/villan som är till salu och låta det se väldigt spontant och ja, ostylat ut. Då finns det både hängande tvätt, en obäddad säng och en vinkande karl med på bilderna. Se bara här:








Bilderna kommer från Fantastic Frank fastighetsmäklare. Lite överdrivet, Frank? Ja, kanske men inte fel. Jag gillar att man har tagit detta med homestyling till nästa nivå och vågar lite mer än vita liljor i en vas. Inspirerad av The Selby, Frank? Jomenvisst.

Inga kommentarer: