lördag 8 oktober 2011

Tackblommor

Det ligger ju en hel del jobb bakom en hemsida. Hemsidan till mitt företag har jag pysslat med rätt länge, noga med att få den precis som jag vill ha. Jag ville väl också visa att jag faktiskt kan göra en hemsida, att jag är lite teknisk så där liksom. Men några av de problem jag stötte på kunde jag helt enkelt inte lösa på egen hand. Då var det bara att kalla in den i familjen som kan mest om datorer och sånt: S.

Som tack för hjälpen med de "hopplösa" html-koderna fick min man några rosor. Det är alltid lite av ett lotteri med rosor, kan jag tycka. Jag vet ju exakt hur man ska sköta dem, men eftersom de är levande ting så gör de lite som de själva vill. Den här gången var det de orangea rosorna som blev helt magnifika, medan den gula nickade rätt fort.



Inga kommentarer: