söndag 6 april 2008

Presentchoklad

Jag fyllde år i veckan så idag var min familj här och firade. Mycket kakor och tårta blev det :-) och choklad! Jag fick en fin liten ask med tryfflar av pappa. Tryfflarna kom från Singö choklad, ett litet företag som drivs av en tjej i Grisslehamn. Jag läste om företaget för nåt år sen i tidningen Lantliv och blev väldigt nyfiken! Men chokladen är lite svår att få tag på om man inte bor i de trakterna, vilket jag inte riktigt gör. Men i Norrtälje, där pappa bor, säljs pralinerna i en liten ostaffär.


Jag gillar designen på asken som tryfflarna låg i!

3 kommentarer:

Tjohalia sa...

Grattis i efterskott! Kram Sandra

Johanna sa...

Läser din blogg och njuter.. Blir glad av allt vackert i bloggen! Vad spännande med nya lägenheten! Kram Johanna

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Dieta, I hope you enjoy. The address is http://dieta-brasil.blogspot.com. A hug.