onsdag 28 januari 2009

Romantiska presenter

Det är drygt två veckor kvar till Alla hjärtans dag, men vill man pyssla ihop något på egen hand så är det nog dags att börja nu! Allas vår überpysslare Martha Stewart har som vanligt en massa tips på presenter, kort och godsaker. Här är några förslag som jag tycker är både snygga och trevliga. Det finns fler på hemsidan - titta gärna in!


Här är en smart och enkel idé: klipp bort den vanliga lappen på tepåsen och klistra dit ett hjärta med en romantisk hälsning. Jag skulle uppskatta att få det till mitt morgonte!



För att göra det här kortet behöver man kanske inte två veckor, men ibland är det enkla det mest raffinerade!



Goda bakverk är alltid trevliga presenter, tycker jag. Till Alla hjärtans dag är det bara att slå in dem i fint hjärtpapper (som Martha självklart har tillverkat på egen hand, men där går nog min gräns...)

1 kommentar:

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hi, hi! Jag kan också tycka om att titta på Martha Stewarts program ibland. Vissa saker är helt klart lite för mycket, men idén med hjärtat på tepåsen var ju jättegullig! En sådan ska jag nog knåpa ihop till mannen:) Tack för dina peppande ord också!

Stor kram