måndag 13 september 2010

Förrådsfyndad design

Om någon var nyfiken i förra inlägget så var ni ju det förgäves, eftersom jag hade klantat mig lite när jag la in länken till vår lägenhet på Hemnet. Nu är det åtgärdat!

Tankarna snurrar rätt bra nu kring inredning i nya lägenheten. Det är en fyra på markplan med uteplats i Ekeby. Så det är ytterligare ett rum att inreda plus uteplatsen! Däremot är den inte så stor, så det gäller att tänka lite smart för att få plats med allt utan att det känns trångt.

En väldigt trevlig överraskning fick jag för ett tag sen på jobbet. Jag har bytt jobb och nya skolan huserar i en gammal institution här i stan. Det är ett stor hus som vi hyr med befintlig inredning, och i ett undangömt hörn hittade jag en snyggsnygg lampa. En vit Knubbling - kusin till den något mer kända Bumlingen från Ateljé lyktan. Bäst av allt: jag fick ta med mig den hem!

Så här ser den ut fast vit (snyggare än brunt enligt min mening)

Inga kommentarer: