fredag 10 december 2010

Första bilderna!

Nu äntligen har vi kommit i ordning rätt hyfsat i lägenheten, jag har hittat kameran och tagit lite bilder, och vårt kära Internet har börjat fungera. Detta resulterar i ett litet blogginlägg med bilder från sovrummet i nya lägenheten.

Här är vår sänggavel som jag har tillverkat alldeles själv! En spånskiva från Bauhaus (som de sågade till efter önskat mått), ett gammalt täcke som jag häftade fast på skivan och sen ett tyg från IKEA på det, också fastsatt med häftpistol (mitt nya favoritverktyg!).



Här är en brokig samling ljussatkar på byrån i sovrummet. Den har jag målat om i färgen "Stig" från Beckers. Den fina teckningen på väggen har kompisen K målat - så underbar!(både hon och teckningen)

2 kommentarer:

JesperochKarin sa...

nu blir jag alldeles rörd här:)

JesperochKarin sa...

Nu blir jag alldeles rörd:)