fredag 12 december 2008

Julen är grön!



Även om jag i år har satsat en del på rött som julfärg här hemma, så finns det ju många andra färger som kvalar in som julfärger, tycker jag - grönt till exempel! Eftersom jag inte har rött annars i min inredning blev det nästan lite chockartat när allt det röda kom fram. Jag har plockat bort en del faktiskt... Rött är oerhört snyggt, men hemma hos mig blir det en för stark färg nästan, i alla fall om man har mycket av det. Så när vi hade gäster häromkvällen fick dukningen gå i vitt och grönt.



Mitt pysslande med årets julkort har tagit sin lilla tid (tur att jag började i god tid!), men nu är de klara. Den 16 december är ju sista dagen att skicka julkort med julfrimärke. Grönt blev den dominerande färgen även på julkorten!

1 kommentar:

H A N N A S - F O R M sa...

Hej!

Tack söta för din kommentar...vad mycket fint du visar...dukningen var jätevacker och julkortet super!

Ha det gott!

STOR
KRAM
Hanna