onsdag 7 oktober 2009

Höst...

Nu är hösten här på allvar! Jag myser inne med levande ljus och stora koppar te, och börjar så smått längta till julen :-) Idag ska jag gå och hämta min beställda flaska Blossa glögg 09! Rykten går om att det börjar dyka upp julgrejor på Rusta och Plantagen... Men jag väntar nog ett tag med att åka dit och frossa; det är ju trots allt höst lite till och man mår inte så bra av att bara längta det det som komma skall, utan ni vet "Fånga dagen".

Så lite höstfägring bjuder jag på: en bukett gjord av det som fanns på blomavdelningen på ICA Maxi.




Den näst sista veckan i oktober fyller fyra av mina vänner år! Alla ska givetvis få varsitt hemgjort kort, men det gäller att börja i tid för att hinna göra alla. Det är liksom lite riskabelt att plocka fram fina papper och vassa knivar när lille F är i närheten... Men ett kort tillverkades i alla fall nu i helgen.


1 kommentar:

JesperochKarin sa...

Hej Linda! va kul att du tyckte mina kort va fina:) Tiden bara går och jag har nästan glömt av bloggen lite för det händer så mycket annat.
Hoppas du har en fin höst, hemma och på jobbet och vart du tar dig. Tack igen för den fina dagen i Uppsala, jag tänker mycket på den och blir glad!
Kramar till er alla