lördag 1 januari 2011

Försenade jultips

Julen är över och idag är den första dagen på år 2011! Det känns helt klart trist att julen är över; det är ju min favorithögtid som jag alltid känner att jag borde kunna få ut mer av. Men jag är nöjd på det stora hela!

Det jag ska visa nu har med julen att göra och är ju då egentligen helt passé, men det är först nu jag har haft lite tid över att slösurfa och hitta fina saker, nya idéer och kul inspiration. Här är några exempel på saker att hänga i julgranen (ja, nästa år då) som är lite kul och annorlunda:

Från Afroart kommer dessa fina julstjärnor tillverkade av återvunnen plåt respektive tidningspapper.




Detta är också stjärnor, men uppstoppade såna från Ferm living. Coola, tycker jag! Finns att köpa i den fina webbutiken Hviit.



Är du på jakt efter något riktigt speciellt att hänga i julgranen, en verktygslåda, änder iklädda tomteluvor eller converseskor - kolla in Christmas Place (där finns MYCKET som har med julen att göra).

Inga kommentarer: