lördag 5 mars 2011

Barnrum

Nu är ju våren här, som jag redan har konstaterat. Med den kom solskenet och ljuset, vilket gör det mycket lättare att ta bra bilder inomhus, så nu har jag fotat som bara den (tills batterierna tog slut och jag inte riktigt orkade byta...). Här är två bilder på lille F:s rum.


Tyget på väggen kommer från Ikea. Jag har spänt fast det på en kilram med mitt älsklingsverktyg alla kategorier: häftpistolen. Kudden är inhandlad från nätbutiken Envelop.



Den gröna cirkeln på väggen har jag målat (och är lite småstolt över) efter att ha sett den här bilden på nätet och blivit inspirerad!




Jag satte min hylla (tavellist från Ikea) lite längre ner än på inspirationsbilden. Det är himla fiffigt med en tavellist för då kan man byta tavlor lite då och då. Den stora tavlan i mitten kommer från Little studio. Alltså på bilden med den gröna cirkeln. Hemma hos lille F.

Inga kommentarer: