lördag 6 september 2008

Jul igen?!

Du som tycker att julen börjar tidigast den 23 december kan sluta läsa nu. För en julfantast som jag så börjar det så smått dra ihop sig till jul redan nu - i alla fall i tanken! Och jag är inte helt ensam, för på Formex-mässan visade bl.a. Cult upp sin julkollektion för året.


Som vanligt väldigt snygga grejer! Jag gillar kombinationen av silver och vitt, men jag är kanske lite mer skeptisk till discokulorna...

Julbocken i ny skepnad är riktigt fin. Jag fick ett annat tips vad gäller nyskapande julbockar redan förra året - att spraymåla den gamla halmbocken! Då kan man ju få den i just den färg man vill och som passar bäst med den övriga inredningen.

1 kommentar:

jennys hus sa...

nästan så man börjar längta till julen då man ser de där fina bilderna:-)
Kram/jenny