onsdag 3 september 2008

Tomater på bröllop?!

Vi var på bröllop i helgen och det är ju alltid väldigt mysigt! För min del också lärorikt, då jag noterar och memorerar allt lite extra eftersom jag är så intresserad och vill skapa en liten "bank" av olika bröllopsvarianter med olika kläder, blommor, dekorationer, trycksaker, mat m.m. Brudens bukett var faktiskt ganska lik min egen, i alla fall i val av blommor. Min var dock liksom rak, hängande och lång, och inte rundbunden som denna.


Jag ber om ursäkt för det fula stängslet i bakgrunden...


Efter bröllopet var jag så inspirerad att jag surfade runt på olika bröllopsssidor lite för länge ;-). Mycket tid las ner på favoritsidan Snippet & ink, där det då och då finns fantastiska bilder och berättelser från "real weddings". Där hittade jag de här snygga och ovanliga bordsdekorationerna. Det är så vackra färger på tomaterna och de ger en lite höstig känsla som ju passar perfekt den här årstiden!

Inga kommentarer: