onsdag 11 mars 2009

Måla vitt, vitt, vitt!

Jag blev så inspirerad av alla shabby chic-bloggar, att jag gick och köpte en burk med vit färg och började måla! Ja, inte bara så där helt planlöst, utan TV-bänken och de små hyllorna i hallen gick från träfärgade till vita. Det är ju väldigt snyggt med vitt!

Här är hyllorna i hallen.



Jag köpte en ny skål till alla våra nycklar också så att den skulle matcha de snygga hyllorna. Det är en skål från Mateus som har så mycket fint porslin - vill ha nästan allt! Ljuslyktan kommer från Indiska, inköpt för mååånga år sen. Den ger ett väldigt fint sken när man tänder ljus i den. Tapeten i bakgrunden kommer från Fiona och kollektionen Nordic leaves.

1 kommentar:

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej min vän!
Så fina de vita hyllorna blev! Jag har länge varit på jakt efter ett fat till nycklar att ha i hallen och blev nu väldigt inspirerad av ditt fina fat. Vi är jättenöjda med vårt kök! Så snart alla luckor och beslag är på plats kommer jag tt visa några bilder på bloggen. Fröding ja... Jag hittade några gamla stenciler i julas som gjorde mig väldigt sugan på ett större arbete om honom, skrivna av ingen mindre än den kära Gunilla Molloy (ha, ha) Den kvinnan kan!:)Hoppas du trivs med att jobba.

Kramar till hela familjen