söndag 5 april 2009

Fyllt år!


Jag har blivit ett helt år äldre och det känns faktiskt bara bra! Någon större åldersnoja har jag faktiskt aldrig haft... Jag uppvaktades med en smarrig frukost, bestående av bl.a. färskpressad juice, delikatessyoughurt med smak av smultron och jordgubb, och wienerbröd! Min man vet att jag har en stor "söttand" :-). Jag fick också fina blommor, och idag var tulpanerna helt underbara i solskenet! De söta rosaspräckliga ranunklarna fick jag av fina M. Hon vet precis vad som passar hos oss.



Äntligen fick jag också den snygga frostade Kivi-ljuslyktorna av pappa och svärföräldrarna - tack! De kommer trivas otroligt bra tillsammans med de jag redan har som är i klarglas.

1 kommentar:

JesperochKarin sa...

Men Linda! Jag är ju knäpp! Har skrivit in det i kalendern, ändå gick det mig förbi. Grattis på din dag, i efterskott... Men det verkade ju som om du hade fått ett väldigt fint firande. Jag sitter i ett soligt Malmö och surfar på Saras dator:) imorrn åker vi vidare!
Kram