onsdag 30 juni 2010

Inte kan man väl ha för många kuddar?

Hemma igen efter en, på många vis, skön semester i Frankrike! Och ja, det gamla uttrycket "Borta bra men hemma bäst" stämmer så väl, tycker jag. Jag har ju insett det med åren att jag inte är någon äventyrlig globetrotter som kan bo lite här och där eller leva i kappsäck. Vad ska man då inreda liksom?

Tog igen lite inredningsbloggsurfande igår kväll och hittade en underbar webbshop genom den fina holländska bloggen Bloesem. Webbshopen heter Envelop och är väl typ som Etsy men bara med saker i textil - I like! Här är några finfina kuddfodral som jag tror att lille F måste ha. I alla fall ett av dem. Han sa att han gärna ville ha just något av dessa kudfodral. Han har öga för sånt där, lille F.





Jag har snöat in lite på grönt... Eller jag menar, lille F har snöat in på grönt! De små liven!

Inga kommentarer: