onsdag 13 oktober 2010

Måla om

Påfågelsplanschen har hittat hem! Vet inte vad som hade hänt på bensinmacken som är vårt utlämningställe, men helt plötsligt när jag var där så var även paketet med planschen där. Lite förvirrande men allra mest glädjande!

Flera kvällar i rad har jag hängt nere i bostdasrättsföreningens hobbyrum. Det används nog inte alls särskilt flitigt, men jag gillar det skarpt! Jättebra när man ska måla om saker och vill vara lite i fred med sina penslar och målarfärgsburkar (och då menar jag i första hand i fred från 2-åringens nyfikna tassar). Först målades en loppisfyndad pinnstol vit, och sen fick en vit stol hemifrån mina föräldrar lite blå härlig färg. Den numer blåa stolen ska även få ett nytt tyg på dynan, sen ska ni få se före- och efterbilderna!

Inga kommentarer: