torsdag 17 februari 2011

Önskelista

Ja, okej då. Det är rätt länge tills jag fyller år. Det är i vår och den känns ju retsamt långt borta. Men ibland kan det vara bra att ha en önskelista lite bara sådär ändå. I fall jag själv har en liten peng över till att köpa mig något fint, eller någon annan trevlig själ vill överraska med en present bara för att jag är så rackarns hyvens. Ja, då är det ju bra att den finns där, önskelistan.

Några böcker som jag hemskt gärna skulle vilja ha:






Lite saker till hemmet som gärna får flytta in:

Dessa bägge kommer från Tiogruppen






Fina korgen är från Afroart


Och även om vi går mot ljusare tider så är det ju aldrig fel med några fina små ljuslyktor. Som den här slingriga från Ikea till exempel.


Eller några färgglada Kiviljuslyktor från Iittala.


Oj, det blev en ganska lång lista...

Inga kommentarer: