söndag 27 maj 2012

Grattis mammor!

Alla som på ett eller annat vis titulerar sig som mammor ska firas extra idag på Mors dag. Eftersom min mamma inte finns i livet längre firar jag andras mammor - min mans till exempel. Hon fick den här rosa hemgjorda pastellkaramellen till blomma av oss idag!

 

Jag är ju också mamma nuförtiden. Även fast det gått tre och ett halvt år sen F föddes kan jag fortfarande glömma bort att jag är mamma. Det är rätt skönt faktiskt. Jag är fortfarande först och främst Linda. Att jag sen har förärats en liten mirakelson (efter mycket om och men) har nog förändrat mig litegrann, men i grund och botten är jag samma gamla tjej. Skönt. Idag blev jag dock lite extra påmind om att jag faktiskt är mamma, när sonen kom med en fin blombukett till mig - trevligt!


Inga kommentarer: