söndag 20 maj 2012

Sol och familjeliv

Idag har det varit en riktigt latardag. Inte många knop har det gått i och det har varit så skönt. Till på köpet kom solen och temperaturen höjdes så pass mycket att shortsen åkte på! Nu på kvällen har jag suttit på altanen med senaste numret av Family Living och haft det riktigt gott. Och vet ni, syrénerna som ringar in altanen och som gjorde mig genuint lycklig när jag upptäckte dem efter att vi hade flyttat in här i november 2010, är precis på vippen att slå ut. När de gör det kommer jag bli så där genuint lycklig igen. Syréndoft hamnar helt klart i topp tre över världens bästa dofter. (De andra två i toppen är hyacintdoft och, något otippat, bensin.)


Den fina svartvita börsen från Marimekko är en födelsedagspresent från vännen M och innehåller mina solglasögon. Fatta - man behöver solglasögon på sig klockan halv sju på kvällen!


Inga kommentarer: