fredag 22 februari 2008

Kuddar!

Stormen har kommit till Uppland! Men solen skiner och jag har tagit en lååång frukost, så blåsten bekommer mig inte så mycket. Det är ju fredag idag - denna fantastiska dag, som den här veckan mister lite av sin "hurra det är helg"-stämning eftersom jag har sportlov och därmed inte har jobbat något... Men lite fredagskänsla infinner sig ändå därför att:
- med tidningen kom fredagsbilagan
- jag har lagt en flaska vitt vin på kylning till ikväll
- jag ska gå ut och äta lunch med min kompis som jobbar (annars kan jag aldrig gå ut och äta lunch eftersom jag jobbar utanför stan)
- jag får köpa lösgodis!

Men det var ju kuddar jag skulle skriva om. Kuddar är en liten förälskelse jag har och det finns så otroligt många fina våriga kuddar nu. Här är några från favoriten Susanne Schjerning.




De här från Inhabit living gillar jag också skarpt.

Inga kommentarer: