söndag 19 oktober 2008

Badrummet färdigt!

Nu har det gått en tid sen jag bloggade senast; det har varit fullt upp med jobb och plugg och en hel del hemmafixande. Igår var det dags för sista rycket i badrummet. När vi flyttade in stod det ett badkar där, ett vanligt tråkigt handfat och ett inte så charmigt brunt spegelskåp hängde på väggen och luktade gammal herrparfym. Nu hade äntligen vår nya duschvägg kommit och en snäll (och händig) kompis var här och hjälpte till med monteringen. Min insats var inte så stor - jag höll mig mest borta ;-). Men jag höll i det nya spegelskåpet medan S skruvade fast det i alla fall. Hur vi än förösker så hamnar vi ibland i dessa klassiska könsroller - usch!

Här ser ni resultatet:

FÖRE

EFTER


1 kommentar:

Lärarbostaden i grönskan sa...

Hej igen;)!

Vilken fin blogg! Och så fint ni verkar ha hemma hos er! Jätteroligt att nu kunna följa vad som händer i ert liv på mer regelbunden basis (än vartannat år, hi, hi)Nu lägger jag in dig på Bloggkoll, så jag direkt ser när du gjort ett nytt inlägg:)

Vi hörs snart igen!

Bamsekram Amanda