onsdag 8 oktober 2008

Röda bröllopsrosor

I lördags var vi på bröllop i Domkyrkan här i Uppsala - maffigt! Jag hade fått den stora äran att vara med på ett hörn, nämligen som blom- och dekorationsfixare. Jag tycker verkligen att det är roligt att få fixa med blommor och piffa och göra fint i festlokalen. Här är ett litet collage över några saker från bröllopet. De små blomarrangemangen (nere till höger) stod på borden tillsammans med små vita ljus och stora kandelabrar. Av någon förvirrad anledning tog jag inget kort på de dukade borden :-(. Arrangemangen skulle vara små kopior på brudbuketten. Temat var alltså röda rosor skulle man kuna säga, och jag placerade ut såna i små glaskoppar på t.ex. baren. Den mumsiga bröllopstårtan (som jag inte hade något att göra med förutom att jag åt en hel del av den!) var också dekorerad med röda rosor.

Inga kommentarer: