måndag 2 februari 2009

Vinterfika

Efter en barnvagnspromenad i det härliga, men kalla, vintervädret var det dags för fika med varmt te. Jag kan erkänna att jag först köpte detta te för att burken var så snygg, men jag upptäckte ganska snart att det var ett väldigt gott te i. Jag skulle vilja köpa alla soters Kusmite som finns (om jag bara hade råd!).

Jag gillar verkligen att fika och för mig kan man knappt kalla det fika om det inte ingår en bulle, kaka eller något annat smarrigt. Jag åt två hembakta chocolate chip cookies till mitt te, men de kom inte med på bilden, tyvärr.

4 kommentarer:

Lärarbostaden i grönskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lärarbostaden i grönskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lärarbostaden i grönskan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Lärarbostaden i grönskan sa...

Det var bara jag som stavde fel och skrev som om jag hade grav dyslexi här nyss:)Det är skälet till att du har TRE borttagna kommentarer. Vill bara säga att de teburkarna är så himla snygga! Väcker verkligen habegär! En kompis till mig som driver café har dem i sin butik. Jag hoppas nu på lite rabatt:)

Kram Amanda