söndag 27 december 2009

God fortsättning!

Julen är över och då infinner sig alltid en lite vemodig känsla hos mig. Men på vägen hem från Norrtälje igår försökte jag tänka positivt eftersom det ju är så tråkigt att känna vemod. Mina positiva tankar såg ut så här:

*Det har varit en bra och fin jul (med snö!)

*Nu väntar lata, lediga dagar

*Man kan fortfarande dricka glögg och äta pepparkakor

*Man kan fortfarande tända en massa ljus och elda i öppna spisen för det är ju vinter och kallt

Jag fick också fina julklappar som kan användas de kommande dagarna t.ex. trevliga böcker och gott vin!

Apropå julklappar så tänkte jag visa hur de såg ut som jag gav bort. Temat blev, som på allt annat, vitt med inslag av grått och svart (och lite rött på vissa håll för det är ju en grymt fin färg!)



Inga kommentarer: