söndag 14 februari 2010

Kärlek+bröllop=sant

En dag som går i kärlekens tecken får mig osökt att tänka på bröllop. Eftersom många gifter sig på sommaren är det också nu som det börjar dyka upp nya bröllopstidningar och bröllopsmässor; det är hög tid att börja planera! Planeringsfreak som jag är så började jag planera mitt eget bröllop så där två år i förväg, men det är jag det...

Tänkte tipsa om några bra sidor på nätet som handlar om bröllop och där det finns MYCKET inspiration att hämta!







Kolla också in The brides café.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hej Linda!

Trevligt med lite tips och idéer till bröllop. Mitt och Jacobs närmar sig med stormsteg och jag längtar som tusan, samtidigt som jag inte vill att det ska bli dags riktigt än för jag vill ha allt det roliga framför mig.
Hoppas inbjudningen kommit som den ska!
Det vore jättekul, om du vill och har tid och så att komma med tips och idéer till oss på allt från dukning och dekoration till ja, gud vet vad!
Hoppas allt är bra med hela familjen!
Sofie