onsdag 10 mars 2010

Himmelska muffins

I helgen blev det lite bakning, något som är både kul och gott! Jag har länge tittat suktande (och nästan dreglande) på en blogg som heter Heavenly cupcake, där Danielle bloggar om bakning. Titta inte in där om du är lite småsugen på nåt sött sådär vid tretiden på eftermiddagen ;-)

Bland mycket annat mumsigt hittade jag ett recept (scrolla ner på sidan) på Chocolate chip muffins och resultatet ser ni här ovanför. De blev väldigt goda! Tror dock att jag tänker ta ut dem ur ugnen några minuter tidigare nästa gång för jag gillar när det är nästan lite kladdigt inuti.

De fina muffinsformarna kommer från Åhléns.

1 kommentar:

Lärarbostaden i grönskan sa...

De ser grymt goda ut! Och så gillar jag även korgen jättemycket! Vi hade dop här i helgen och då bakade jag Leila Lindholm cupcakes. Visar nog lite dopdetaljer på bloggen senare i veckan! Huvudpersonen skötte sig iallafall exemplariskt:9

Stor kram Amanda