onsdag 24 juli 2013

Inredning med tanke och känsla

Ett oavsiktligt långt uppehåll har skett i mitt bloggande. Efter Västkusten begav vi oss åter till Österlen, i lördags, denna gång till ett annat hus än kära Poppelgården. Huset har inte Internetuppkoppling och vårt mobila bredband hade tydligen glömts hemma. Lite märklig känsla att vara helt utan Internet i flera dagar. Inte så att jag blir stressad av att missa folks uppdateringar på Facebook, utan jag blir ledsen över att jag inte kan läsa alla härliga bloggar eller kolla gamla TV-serier på min lediga tid. Och att jag själv inte kan blogga!

Nu är vi tillfälligt tillbaka på Poppelgården och jag utnyttjar det öppna nätverket till max. Vi kommer också utnyttja det faktum att TV:n här har fler kanaler än 1:an och 2:an och därför gör det möjligt för oss att titta på Sveriges fotbollsmatch ikväll.

Här kommer några bilder från huset i Simris som vi hyr nu. Det är en kompis släkting som äger huset och hennes konst- och hantverksintresse märks överallt i huset. Inte min personliga stil, men jag gillar´t! Det finns en tanke och känsla bakom inredningen och det uppskattar jag.










Inga kommentarer: