fredag 7 september 2012

Jag hjärta udda stolar

Kärleken har väl kommit smygande kan man säga. Lite tveksam var jag allt till en början. Gillar ju liksom ordning och reda, snygga rader och samma-lika. Men vartefter så har jag släppt lite på det där med ordningen. Eller ordning ska det fortfarande vara, hatar stök, men det behöver inte vara så tillrättalagt, inte så strama linjer och inte så samma-lika. Så de fyra likadana köksstolarna har bytts ut en i taget. Nu ska stol nr 3 bort och ersättas av ett förrådsfynd från Skånehuset. Den stolen måste bara piffas till lite efter tio år i ett uthus...

Bilderna från Sköna hem med olika matplatser där stolarna inte alls är samma-lika gör mig varm i hjärtat!




 
Kolla in Sköna hems inredningsgalleri! Hur mycket fin inspiration som helst!

1 kommentar:

Fröken Fräken sa...

Ja, det är charmigt med udda stolar! Jag tror att det som gör att det inte blir för rörigt är att stolarna är lika höga allihopa :-)