måndag 10 december 2012

Mintigt, krispigt...

Av någon märklig anledning går jag omkring och drömmer om polkagrisgodis. Jag är inte så där dunderförtjust i polkagrisar i vanliga fall, men just nu vill jag bara krossa en massa polkagrisar och ha det som dekoration på tryfflar, kakor, cake pops - you name it! Vad är det frågan om? Kan det vara dessa läckra bilder från Pinterest som gör mig alldeles kollrig?


 

 
 

 
 
Jag som knappt har pyntat med något rött alls hemma i år blir så himla sugen på den snygga rödvita kombinationen. Och så är jag sugen på att äta själva godiset också, men det kanske jag redan har sagt? Snygg och gott = bra.
 
 

4 kommentarer:

Unknown sa...

Kan vara Pinterests fel, haha! men lockande gott är det! Smarriga bilder så man vill börja bums!

Unknown sa...

Kan vara Pinterests fel, haha! men lockande gott är det! Smarriga bilder så man vill börja bums!

Linda sa...

Ja, visst ser det gott ut? Och inte så himla komplicerat heller inbillar jag mig...

Johanna / Fru form o fix sa...

Ohj, ja man kan ju lätt bli lite sugen av sånna bilder!