onsdag 30 november 2011

Dagens pyssel

Var på vippen att köpa några fina filthjärtan på Etsy när jag kom på att såna skulle man faktiskt kunna göra rätt lätt själv. Min mamma sa nästan alltid så "Det kan man lätt göra själv!", vilket irriterade mig lite. Idag tänker jag att det inte alltid är värt att sitta och fippla med en massa grejer på egen hand, när andra duktiga personer redan har gjort det och man för en mindre penning kan köpa produkten färdig från dem. Det är liksom inte alltid roligt att göra allt pyssel själv och man har inte alltid tiden, men nu slog jag till och pysslade på egen hand! (Mycket beroende på att jag redan hade allt material hemma.)



När jag sen skulle fota passade jag på att gå ut och göra det eftersom solen sken och det faktiskt var ett bra ljus att fota i, för en gång skull.

Inga kommentarer: