onsdag 24 augusti 2011

Hänga

Vårt kära sovrum har fått två nytillskott! S har äntligen fått någonstans att hänga sina kläder. Alltså de som han har framme lite tillfälligt, inte för alla hans kläder. Vi har en stor garderob också, så ni inte tror att stackarn bara fått tre små krokar... Jag bad pappa skruva ner de knoppbrädor som jag hade ett vagt minne av att jag hade sett hemma hos honom, och som han faktiskt inte hade någon större användning av, och ta med hit. Tre olika blev det och ingen var väl lika bra som jag mindes, men denna gillade jag bäst!




Jag införskaffade en häftig "kortmobil" från Granit för rätt längesen, men det är först nu som jag har lyckats samla på mig sex stycken fina kort att hänga i den. Korten är en salig blandning, men ganska många kommer från olika museibutiker - där kan man ofta hitta fina grejer!

Inga kommentarer: