måndag 1 augusti 2011

Marimekko-nytt

Så har det blivit augusti och i övermorgon börjar jag jobba... Känns rätt okej faktiskt! Jag är nöjd med semestern och ser fram emot både det gamla och det nya som kommer att möta mig på jobbet. Låter ju himla käckt! Visst skulle jag inte tacka nej till lite mer semester, men jag gillar rutinerna som vardagen medför och jag gillar faktiskt mitt jobb! Sen har jag lite nytt på gång på jobbfronten också - mer om det senare...

Apropå nytt så har jag upptäckt två nya saker som har med Marimekko att göra: deras blogg och söta 50-talsklänningar sydda i Marimekkotyg!



Klänningarna finns i lite olika modeller och tyger, men jag är ju svag för svartvitt! De går att köpa av Mackenzie Mode på Etsy (Vad kan man inte köpa där? undrar ni snart)

Inga kommentarer: