tisdag 16 augusti 2011

Ljust och fräscht och personligt

Vill man ha lite inredningsinspiration är vissa mäklarfirmor rena guldgruvorna. Malmöbaserade Bolaget är ett exempel på en firma som alltid har både snygga lägenheter och snygga mäklare, nej jag menar foton!

Här är ett hem som jag gillar skarpt!





Ljust och fräscht! Detta uttjatade, floskelaktiga uttryck som jag inte tycker att det är något fel på, så länge det ljusa och fräscha är gjort med lite värme och personlighet, som i detta hem. I ett "ljust och fräscht" hem hade man t.ex. inte sett den lite stökiga bokhyllan... Jag hade dock värmt upp lägenheten ännu lite mer med kuddar och blommor. (Jag tror inte man kan få för mycket av dessa två saker i ett hem!)

1 kommentar:

LissenTo sa...

Det här gillar jag också, så himlans fint.