lördag 16 juni 2012

Hemgjort bröllop

Av en hemlig anledning spanar jag runt på Etsy efter fina bröllopsfestsaker. Där finns hur mycket fint som helst! Eller kanske inte hur mycket som helst, för ärligt talat så är ganska många saker ingenting att hänga i julgranen. Ibland för att de helt enkelt inte är i min smak och ibland för att de helt enkelt är fula. Men här kommer tre saker som både är helt i min smak och väldigt fina.

Och nej, det är inte jag som ska gifta mig, även om jag ibland kan önska att jag skulle få gifta mig igen. Med samma man!

Otroligt söta girlanger från BeeBuzz Paperie.Gult gillas av mig mer och mer.

Slarvigt målade gamla glasburkar i glassiga färger från Beach Blues. Skulle göra sig väldigt fint som vaser med t.ex. hundkex i.

Snygga bordsnummerskyltar från EcoLectic Events. Kanske inte så vanligt i Sverige eftersom vi oftast har långbord, men små runda bord börjar komma mer och mer och då kan såna här skyltar vara praktiskt.

Inga kommentarer: