torsdag 3 januari 2008

Kottar och tapeter!


Idag har det varit rätt ruskigt väder med blåst och snö! Men som tur är har inte all snö blåst bort, utan det ligger ett fint vitt täcke på marken. Jag var i Norrtälje idag och träffade kompisar, och när jag gick förbi favoritblomsteraffären Fröken Knopp stod denna fina korg med kottar utanför! Det ser så mysigt ut med den lilla snön som har lagt sig på kottarna, och det blir verkligen ett enkelt och fint stilleben. Kanske nåt att ha på balkongen...




Igår när jag inte hade så mycket att göra satt jag och surfade runt lite på nätet efter fina och inspirerande grejer. Jag hittade en hel del fina tapeter som gav mig stor lust att tapetsera om! Eller om och om, just nu är det målat på alla väggar eftersom jag inte är så duktig på att tapetsera ;-)



De här fina är från Duros kollektion Esplanad.



Den här med träd på kommer från Cole & Son.




Och denna tjusiga är från Osborne & Little.



Sist men inte minst (jo, bilden är rätt liten) en tapet från Fiona.

Inga kommentarer: