söndag 20 januari 2008

Matsalsdrömmar!

Förra helgen var vi ju och tittade på några lägenheter, och som ett brev på posten så börjar inredningsdagdrömmarna spira mer än vanligt. Just nu är jag inne på matbord och stolar, och blir väl kanske lite orealistisk (nähä!) i mina tankar när jag föreställer mig vår framtida lägenhet innehållandes en stor matsal där det ryms ett rejält matbord med plats för många kära gäster. Jag tycker att det är riktigt snyggt med ett lite gammeldags, stort, genuint träbord (gärna ett slagbord) och sen lite modernare stolar (gärna en blandning av lite olika typer).

Här är några exmepel på vad jag skulle kunna tänka mig i vår drömmatsal!




2 kommentarer:

Sara sa...

Hej Linda,
nu har jag haft tid att fördjupa mig i din fina fina blogg! Sitter på mitt nya jobb och har jobbat undan det mesta. Får inte använda varken hotmail eller facebook eller något annat roligt här, men bloggar får jag visst läsa :)
Ska skriva lite mer om mitt nya liv i ett mail till alla, men har ju inte tillgång till mailadresserna här på jobbet.
Superfin och inspirerande blogg!
Kram Sara

Linda sa...

Hej Sara! Va roligt att få höra lite från dig. Väntar otåligt på mailet med mer information! Kram/Linda