torsdag 10 januari 2008

Snyggt med rosa

Så är första jobbveckan snart gjord och den var ju inte så grymt jobbig... Men jag är ju rätt trött på kvällarna så det blir inga stora projekt. Fast att kolla nätet efter fina saker är inget stort projekt utan snarare avslappning (förutom för shoppingnerven ;-)), så det har jag ägnat mig åt på fritiden.


Pålitliga Cult Design har kommit med nya saker i uppiggande rosa. Tydligen är det vårens trendfärg, och min nya favoritfärg - tänk så trendig man är!

Kolla också in deras blogg; den är alltid uppdaterad och full med bra tips och idéer.

Rosa är väldigt snyggt tillsammans med grått, som ju är en stadig favorit hos mig i färgskalan.

En annan snygg sak på temat rosa:

Kanske inte nåt jag skulle ha själv i köket; det blir liksom lite för mycket "godisaffär", men man blir helt klart glad av det!

Inga kommentarer: