torsdag 28 februari 2013

Bröllopsinbjudningar

I december knåpade jag ihop 55 stycken inbjudningskort till ett bröllop som går av stapeln i maj. Nu är alla inbjudningar utskickade och jag kan därför visa upp ett kort här. Jag vill ju inte förstöra den lilla överraskningen för gästerna när de får korten genom att de redan har sett dem på min blogg. Inte för att alla 90 bröllopsgäster är läsare av min blogg, men jag är ganska säker på att någon läser den, och den ska få samma överraskning som alla andra när kuvertet dyker upp i brevlådan. Men, som sagt, nu är korten ute och därför kan hela världen få se dem!

 


3 kommentarer:

Anonym sa...

Fina! Gillar dina kort. Och mycket annat också för den delen :)

Var köper du dina papper? Är på jakt efter lite snygga papper och har tröttnat lite på panduros.

Såg ett inläggdär du hade piffat till konservburkar.Fastnade för de gula blommorna ochundrar var du köpt dem, men nu kanske de inte går att få tag på?

Linda sa...

Tack så mycket! Många av mina mönstrade papper köper jag på affären Papper här i Uppsala. Det var där jag köpte det gula pappret med blommor, men det var över ett år sen. Annars kan jag tipsa om de digitala pappren som man kan köpa på etsy.som (sök på "digital paper"). Finns hur många olika mönster som helst! Du skriver själv ut dem på en färgskrivare.

/Linda

Anonym sa...

Tack för tipset! Har nu en bra anledning att köpa en skrivare.